Pagina

Aannamebeleid nieuwe staf

Aannamebeleid nieuwe stafleden.

Scouting Belfeld is een vereniging met circa 140 jeugdleden en  45 stafleden, die de jeugdleden hun wekelijkse programma’s, (weekend-)kampen en andere activiteiten aanbieden. Hierbij komen nog circa 15 bestuursleden die op de achtergrond deze activiteiten mogelijk maken door ondersteuning en aanbieden van de faciliteiten.

Daar Scouting Belfeld een jeugdvereniging is, is het noodzakelijk om de stafleden, waar de jeugdleden tijdens de activiteiten aan toevertrouwd zijn, betreffend kennis en moraal op een zo hoog mogelijk niveau te houden.

Hieruit volgt de noodzaak om met name in het geval dat personen van buiten de vereniging zich melden om iets binnen de vereniging te willen betekenen,  deze personen vooraf gescreend worden.

In de bijlage vindt u de procedure die gevolgd wordt bij aspirant stafleden

Geplaatst door:Ton Schmitz