Sponsoring kampmateriaal 27-08-2019

.

Jullie kent het allemaal, wil je lekker je tentje opzetten in de Ardennen sla je met je hamertje alle haringen krom, omdat er te veel rotsblokken in de ondergrond zitten.

En bij terugkomst is materiaalbeheer ook weer de pineut, deze proberen deze recht te slaan, wat buiten gehoorbeschadiging resulteert in een "slappere haring", immers na een aantal keren recht gemept te zijn gaat hij steeds sneller krom.

In het verleden hebben we de oplossing gevonden in de bouw; er zijn vierkante nagels met een haak eraan die keihard zijn. In een gedeelte van de haringzakjes zitten deze ook in.

Naar aanleiding van een navraag van een van onze stafleden zijn we gratis in het bezit gekomen van 4 dozen van deze nagels met een flinke lengte. De bedoeling is dat we op korte termijn de andere haringen hierdoor vervangen.

Langs deze weg zouden we graag de Firma Janssen Bouwen | Ontwikkelen willen danken voor deze gift,   en  ook de beide andere personen die hierin een rol hebben gespeeld.

Geplaatst door:Ton Schmitz