Contributie 2019 06-04-2019

.

Beste Ouders,

Binnenkort zullen op de groepsavond weer de contributienota's uitgedeeld worden aan de jeugdleden.

Degenen die automatisch betalen zullen echter geen nota ontvangen daar de betaling van de verschuldigde contributie al loopt.

Wij willen de mogelijkheid tot automatisch betalen nogmaals onder uw aandacht brengen.

Dit heeft verscheidene voordelen:

• Gemakkelijk voor u (u hoeft er niet aan te denken).
  • Het bedrag per kwartaal € 22,50  is lager dan in een keer het jaarbedrag te moeten overmaken.
  • Gemakkelijker voor ons (met bijhouden).
  • Een constante stroom van inkomend contributiegeld is beter voor de vereniging.

In geval van afmelding hoeft u er alleen aan te denken de automatische overschrijving stop te zetten bij de bank. Eventueel te veel betaalde contributie wordt door ons teruggestort.

Wij verzoeken u te zorgen voor een spoedige betaling van het contributiegeld, en als u besluit dit automatisch te doen zullen we dit toejuichen.

Bij voorbaat dank voor uw medewerking.

Met vriendelijke groeten,

Scouting Belfeld,