Het nieuwe Scoutingsseizoen staat op punt van beginnen! 05-09-2021

Het nieuwe Scoutingseizoen staat voor de deur: alle stafleden hebben er zin in om, samen met jullie, leuke groepsavonden te beleven. Daarnaast informatie over sponsoractie PLUS Reuver + Nogablokactie 2 oktober. *klik op lees meer*

Hallo leden van Scouting Belfeld,

Het nieuwe Scoutingseizoen staat weer voor de deur: alle stafleden hebben er zin in om, samen met jullie, leuke groepsavonden en -activiteiten te beleven. Wij kijken er naar uit!

'Help jouw club en spaar' - PLUS Savelkoul Reuver
Vandaag (5 september) is de sponsoractie bij PLUS Reuver van start gegaan. Bij elke 10 euro aan boodschappen en geselecteerde actieproducten ontvang je sponsorpunten. Deze sponsorpunten kun je vervolgens schenken aan jouw favoriete vereniging. Die favoriete vereniging is natuurlijk SCOUTING BELFELD! Met die sponsorpunten geef je onze mooie vereniging een steuntje in de rug. Doe je mee?! Alvast bedankt namens alle vrijwilligers van Scouting Belfeld. (zie bijvoegde flyer voor meer informatie).

Nogablokactie: zaterdag 2 oktober
Op zaterdagmiddag 2 oktober houdt Scouting Belfeld haar traditionele Nogablokactie, om zo een leuke zakcent voor de vereniging binnen te halen. De opbrengst van deze actie gebruiken we voor diverse activiteiten binnen onze vereniging en voor het onderhoud aan ons gebouw. Door deze “extra” inkomsten kunnen we de contributie redelijk laag houden. Alle helpende handjes zijn daarom van harte welkom, natuurlijk van onze jeugdleden alsook van hun ouders/verzorgers. Noteer 2 oktober alvast in jullie agenda! Verdere informatie over de actie én opgaves volgt spoedig.

Samen maken we er een geweldig nieuw seizoen van!

Scoutinggroetjes van alle vrijwilligers van Scouting Belfeld

Geplaatst door:Nanda